Absťák zvaný Formule 1

Články na svůj blog píšu velice ráda, protože mě to nejenom baví, ale také mně to zabere ten dlouhý čas, ve kterém několik měsíců netrpělivě čekám na to, až opět začne kolotoč zvaný formule 1. Poslední závod se odjede v říjnu a nová sezóna se rozjede v březnu,  takže potom už mi nezbývá nic jiného, než sledovat různé internetové stránky o formuli 1 a pátrat po něčem novém.

Mezi nejzajímavější momenty celé zimní přestávky jsou, dle mého názoru, jen dva a to: Výsledky testování a i to bych brala za normálních okolností, jako doplňující informaci k mnoha jiným, ale jelikož se v té přestávce nic jiného nejezdí, tak aspoň jsou tady ty testy.Kdyby se mému oblíbenému týmu Mclaren dařilo a naopak týmu, který bytostně nesnáším nedařilo, tak bych to, jako zaujatý fanoušek formule 1, mohla s radostí sledovat, ale jelikož se o to zajímám už nějaký ten pátek, tak dobře vím, že jsou výsledky relativní a v konečném součtu nemusí znamenat vůbec nic, a nebo naprostý opak. 

Ten druhý nejzajímavější moment je, když jezdci, kterým vypršela smlouva u stávajícího týmu, oznamují, jestli zůstávají nebo přestoupí do jiného týmu. Celé to je takové divadlo, protože téměř všichni už několik měsíců vědí, kam půjdou, ale aby na sebe, co nejvíce upozornili a tím pádem i zvýšili svou cenu, tak neustále mlží a pronášejí věty typu „Ještě zvažuji některé nabídky od jiných týmů, ale zatím nemám úplně jasno. Rád bych se stal, v příští sezóně, mistrem světa, a tak budu hledat tým, který je schopen mi to nabídnout.“... Toto prohlašují neustále dokola, a potom, co oznámí své rozhodnutí, řeknou „Dlouho jsem zvažoval, co by pro mne bylo nejlepší, a tak jsem se rozhodl pro...“ to už je potom různé. Nechci to nějak zlehčovat, protože to tak není vždycky, ale občas to je až k smíchu.

Když je sezóna v plném proudu, tak jsou důležitější věci, než zprávy typu např.: Ron Dennis se rozvádí. nebo Kimi Räikkönen přistižen na večírku.

Takových zpráv tohoto typu, je opravdu mnoho a to určitě nepatří na seriózní internetové stránky, ale na druhou stranu zase chápu, že se redaktoři musí nějak živit a udržovat servery v pohybu, takže proto shání takové zprávy.

Já už nějak těch pár dní vydržím, přesněji 14 dní,16 hodin a 40 minut (beru to podle jednoho serveru,který to pořád sleduje.). Než dopíšu tento článek, tak už se ten čas, pochopitelně, změní.

Buďte si jisti, že napíšu nějaký další příspěvek, ale počítejte s tím, že to rozhledně nebude 16.3.2008 , protože to začíná Formule 1 !!!! :-)

Autor: Dita Horochovska | sobota 1.3.2008 23:05 | karma článku: 22,08 | přečteno: 3438x