Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zazní z letenských reproduktorů ta správná hymna?

Dnes nastoupí naši fotbalisté k poslednímu zápasu před ME, které začíná 7. června. Podle novin a televize bychom měli sledovat zápas Česko : Skotsko, což ještě neznamená, že tomu tak bude. Ještě, než naši fotbalisté nastoupili tuto středu proti Litvě, tak jsme se mohli spolehnout  nato, že můžeme věřit různým médiím, která nás informují o tom, kdo s kým hraje, ale čeští pořadatelé se postarali o to, že tomu tak není.

ČMFS naprosto zostudil přípravný zápas, když zaměnil Litvu za Lotyšsko. Nešlo, bohužel, jenom o přeřeknutí, ale o prokazatelné chyby. Začalo to natištěným fotek lotyšské reprezentace namísto litevské, dále se na litevské hráče rozezněla, přímo na stadionu, lotyšská hymna a to vše završilo vyvěšení lotyšské vlajky, která tam rozhodně viset neměla. Kladete si otázku, jak je to vůbec možné?.. pak vás ujišťuji, že nejste jediní. Z této světové ostudy mohou čerpat snad jedině sázkové kanceláře, které mají novou věc, na kterou mohou vypisovat kurzy. Když si můžete vsadit na to, kdo vyhraje ve volbách nebo, jestli se narodí Karlu Gottovi holčička, tak si klidně můžete vsadit, jestli se opravdu bude hrát zápas, který je oznámen v médiích.

 

Tato ostuda se může připočíst k těm, které už Česká republika napáchala. My můžeme doufat, že se velmi brzy stane nějaká mnohem větší ostuda, o které se bude mluvit více, než o té naší a na druhou stranu musíme doufat, že to opět nebude z naší strany.

 

Na fotbal se moc ráda dívám, takže nepropásnu ani ten dnešní zápas Česko : Skotsko a budu doufat ve dvě věci. Tou první bude naše výhra a tou druhou to, že opravdu nastoupí Skotsko, bez jakýchkoliv problémů...

Autor: Dita Horochovska | pátek 30.5.2008 18:12 | karma článku: 14,90 | přečteno: 2182x
  • Další články autora

Dita Horochovska

Mexická vlna vozíčkářů

Tuto neděli se jela VC Belgie vozů formule 1 a já jsem si znovu připomněla zážitky, které jsem zažila přesně před rokem, kdy jsem tam byla osobně se svým otcem. Nebudu popisovat všechno, co jsme prožili v Německu, kde jsme byli ubytovaní a ani nic ze samotné Belgie, protože na tom není nic moc zajímavého.

3.9.2009 v 10:52 | Karma: 23,34 | Přečteno: 2569x | Diskuse| Ostatní

Dita Horochovska

„Zimní spánek“ vozíčkářů

Aktuální počasí nás spíše připravuje na jaro a teploty naštěstí stoupají, takže mohu konečně bez starostí a obav vyjet ven. Možná se někdo pozastaví nad tím, proč tomu tak je a možná mi také neuvěří, ale bohužel jsem omezená počasím. V podstatě mám zimu ráda, protože je příroda krásně pokrytá sněhem, ale zároveň ji nesnáším.

11.3.2009 v 11:14 | Karma: 30,41 | Přečteno: 4507x | Diskuse| Ostatní

Dita Horochovska

Má dovolená ve Švýcarsku s neuvěřitelnými zážitky, 2. část

Nyní už mám za sebou základní popis místa, kam jsme jeli na dovolenou a ti z vás, kdo četli mou první část už samozřejmě vědí, co zajímavého se nám stalo hned po příjezdu, takže se teď můžete znovu pobavit, protože příběh pokračuje

12.10.2008 v 18:08 | Karma: 17,30 | Přečteno: 5194x | Diskuse| Ostatní

Dita Horochovska

Má dovolená ve Švýcarsku s neuvěřitelnými zážitky I. část

Letos v srpnu jsem jela poprvé na dovolenou do Švýcarska se svými rodiči a můžu říct, že i když trvala pouhých pět dní, tak jsme toho zažili tolik, že by to někdo možná nikdy nezažil ani za čtrnáct dní. Všechno mi přišlo natolik zajímavé a neuvěřitelné, že jsem se o tom rozhodla napsat a podělit se s vámi o své zážitky.

16.9.2008 v 17:21 | Karma: 24,43 | Přečteno: 3415x | Diskuse| Ostatní

Dita Horochovska

Originální dárek za vysvědčení – biografie Adolfa Hitlera

Letos to bylo asi poprvé, kdy jsem si něco přála za vysvědčení. Nechci se nijak chlubit tím, že jsem měla hezké vysvědčení, ale pro pochopení originálního dárku za něj, to je celkem nutné. I přesto, že jsem si nikdy nic nepřála, tak jsem vždycky dostala něco nečekaného a naštěstí jsem z toho nebyla nikdy zklamaná.

2.7.2008 v 9:06 | Karma: 20,04 | Přečteno: 3152x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4307x
Jmenuji se Dita Horochovská. Pocházím z Náchoda, kde také bydlím. V Náchodě jsem vystudovala střední školu, zvanou Academia Mercurii. Původně to byla Soukromá střední škola podnikatelská, což je známější, než současný název. Tato škola je na 4 roky, ukončená maturitní zkouškou. Vystudovala jsem obor Ekonomické lyceum. Nyní si dávám pauzu, minimálně roční, a potom budu uvažovat o dalším studiu na vysoké škole. Od příštího roku mne snad čeká práce, kde bych byla lektorkou a vyučovala handicapované lidi, kteří potřebují umět ovládat hlasové programy stejně jako já. Jednalo by se o projekt, který chce pomoci handicapovaným lidem, aby si mohli najít zaměstnání a k čemuž by potřebovali znalosti těchto programů. Vše teď závisí na tom, jestli projekt dostane grant od EU.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy