Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sara

13. 1. 2008 5:14
A zase

za KARMU, dík za poučné písání! R^

0 0
možnosti

Dita Horochovská

12. 1. 2008 11:22
Favorit

Dobrý den,

mým favoritem, od začátku, je tým Vodafone Mclaren Mercedes. Máte pravdu, že červené nemusím, ale přiznám se, že slovo NEMUSÍM je poněkud slabý výraz;-D. Nechci se dotknout nikoho, kdo jim fandí a doufám, že si tím nevytvořím své odpůrce:-)

Děkuji Vám za podporu

0 0
možnosti

sbinko

11. 1. 2008 15:20
Favorit

Dobrý den Dito,

prozradíte mi kdo je Váš favorit v F1, resp. který tým, když "červené" nemusíte?

Držím R^R^

0 0
možnosti

Dita Horochovská

9. 1. 2008 9:28
Ferrari

Ahoj Peťulko,

jsem ráda, že sis přečetl můj článek a ocenil ho karmou:-)

Být tebou, tak bych nechtěla, aby tady byl článek o našem výletě do,jak ty říkáš, srdce Ferrari, protože právě Ferrari tam dostalo pěkně silnou porážku od Mclarenu ;-D,že?;-)

Těším se, až se uvidíme...V

Tak se měj, příteli :-)

0 0
možnosti

Petr Prislinger

9. 1. 2008 1:27
Ferrari

Ditunko, to jsem zvědavej kdo bude tvůj favorit v příštím roce když od vás všichni utíkají;-D, možná Ralf Schumacher......Rád si také přečtu článek o  našem společném výletě přímo do srdce Ferrari Gran Premio D´Italia v Monze:-P.

Posílám karmu do krámuR^:-)....brzo se uvidíme.....V

0 0
možnosti

Jan Kolář

8. 1. 2008 21:57
pěkný článek

Moc pěkný článek. Do formulí jsem také "blázen", ale na závod jsem se ještě nedostal. Je fajn že se s Vámi Fernando Alonso takhle vyfotil. Asi nebude tak zlej a namyšlenej jak se o něm občas píše.

Rád si přečtu další Vaše články......a samozřejmě přidávam karmu.

0 0
možnosti

oldies

8. 1. 2008 20:45
respekt

Ahoj Dito,

nejen respekt za to, že i přes svůj handicap jsi takhle aktivní, ale i za tu fotku. Alonsa sice moc nemusím, ale vyfotit se s ním, to muselo být super. Pěkně se to tvoje vyprávění čte. Sílu a zdar :-)

0 0
možnosti

Tomix

8. 1. 2008 20:28
Hlas. ovládání

Docela rád bych si přečetl článek o tom hlasovém ovládání PC.

0 0
možnosti

Karel

8. 1. 2008 17:25
Zdravím

Máte moc pěkný a milý úsměv. A hezky píšete.

0 0
možnosti

li

7. 1. 2008 16:53
karma

pěkný článek, díky R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4307x
Jmenuji se Dita Horochovská. Pocházím z Náchoda, kde také bydlím. V Náchodě jsem vystudovala střední školu, zvanou Academia Mercurii. Původně to byla Soukromá střední škola podnikatelská, což je známější, než současný název. Tato škola je na 4 roky, ukončená maturitní zkouškou. Vystudovala jsem obor Ekonomické lyceum. Nyní si dávám pauzu, minimálně roční, a potom budu uvažovat o dalším studiu na vysoké škole. Od příštího roku mne snad čeká práce, kde bych byla lektorkou a vyučovala handicapované lidi, kteří potřebují umět ovládat hlasové programy stejně jako já. Jednalo by se o projekt, který chce pomoci handicapovaným lidem, aby si mohli najít zaměstnání a k čemuž by potřebovali znalosti těchto programů. Vše teď závisí na tom, jestli projekt dostane grant od EU.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy