Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sara

13. 1. 2008 5:13
Pochopitelně,

že KARMA udělena V!

0 0
možnosti

Sara

13. 1. 2008 5:11
Milá Dito,

díky za fajn postřehy, napsané pěknou a hlavně bezchybnou češtinou :-)!

Přeju hodně sil a jen tak dál! R^R^R^

0 0
možnosti

Jan Nouza

10. 1. 2008 12:16
Hlasové ovládání

Milá Dito,

dozveděl jsem se o Tvém novém blogu.

Moc nás těší, že Ti náš program tolik pomáhá. V těchto dnech dokončujeme ještě mnohem výkonnější diktovací program, takže budeme rádi, když ho vyzkoušíš mezi prvními.

Zdraví Tě

Výzkumný tým z TU v Liberci

0 0
možnosti

Tomáš Fiala

10. 1. 2008 9:58
:-)

R^

0 0
možnosti

katkap

9. 1. 2008 9:02
jen tak dál

Dituško, super, jen tak dál, hodně energie a síly do dalšího psaní. Máme tě rádi. K+D.:-)R^

0 0
možnosti

lowprize

8. 1. 2008 22:30
Jak to delas

Ahoj, napis nejaky clanecek jak ovladas komp hlasem, co na to pozivas, jestli nekdo dela korekturu, pac me to zajima.

Pa Jimmy Lowprize

ps: Jen tak dal, fundim ti. ;-)

0 0
možnosti

jlkcerven

8. 1. 2008 22:00
:-)

Milá Dito, právě jsem dočetla jeden pohodový odpočinkový článek, mějte se krásně a pište dál.R^

0 0
možnosti

Eva Bednářová

8. 1. 2008 20:20
hezké

moc pěkný článek, těším se na další. KarmičkaR^

0 0
možnosti

hmagda

8. 1. 2008 14:53
Moc hezké

Moc hezký příběh:-), těším se na dalšíR^

0 0
možnosti

Dita Horochovská

8. 1. 2008 10:56
Poděkování za názory

Hezký den všem,

chtěla bych Vám všem poděkovat za tak pozitivní a příjemné reakce na můj článek. Když si přečtu tak hezké věci, tak o to víc mě bude těšit, když něco napíšu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4307x
Jmenuji se Dita Horochovská. Pocházím z Náchoda, kde také bydlím. V Náchodě jsem vystudovala střední školu, zvanou Academia Mercurii. Původně to byla Soukromá střední škola podnikatelská, což je známější, než současný název. Tato škola je na 4 roky, ukončená maturitní zkouškou. Vystudovala jsem obor Ekonomické lyceum. Nyní si dávám pauzu, minimálně roční, a potom budu uvažovat o dalším studiu na vysoké škole. Od příštího roku mne snad čeká práce, kde bych byla lektorkou a vyučovala handicapované lidi, kteří potřebují umět ovládat hlasové programy stejně jako já. Jednalo by se o projekt, který chce pomoci handicapovaným lidem, aby si mohli najít zaměstnání a k čemuž by potřebovali znalosti těchto programů. Vše teď závisí na tom, jestli projekt dostane grant od EU.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy