Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

thufir

28. 5. 2008 15:34
Mě více bere INDY,

F1 mi příjde taková přetaktizovaná, sterilní...Jak pravil Jackie Stewart"za mých časů byl bezpečný sex a nebezpečné závodění, dnes je to naopak"

0 0
možnosti
V

vlastmilpil

28. 5. 2008 10:42
Fan

Od první Velké ceny, co jsem viděla, jsem fanouškem rudých hochů z Maranella. A od toho závodu mám team, kterému nafandím. Ano, McClaren. Takže jsem asi taky dobrý fanoušek.R^

0 0
možnosti
HK

tnx

28. 5. 2008 8:32
No nazdar

Uděluji bod do soutěže Nejhloupější článek blogu z oblasti sportu. To nešlo ani dočíst do konce.

0 0
možnosti
JV

klv

28. 5. 2008 9:34
Re: No nazdar

hle fanoušek Ferari ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS