Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kelehen

17. 9. 2008 11:52
takže, takže, takže...., zrovna, zrovna, zrovna...

Chtělo by to ještě trochu vybrousit styl:-)

0 0
možnosti

tojsouveci

17. 9. 2008 8:59
Já jen...

Já jen k tomu vašemu: "protože tady by neměly vůbec pochopení k tomu, jak se to stalo". Ono ani tak nejde o pochopení. Spíš jde o to, že když někomu způsobím škodu, tak MUSÍM počítat s tím, že ji budu muset uhradit´, protože všechno samozřejmě stojí peníze. V tomto případě je možné, že je prodejna pro takový případ pojištěna (měla byste být i vy) a škodu tedy uhradí ona. Pokud ne, tak škodu ponese majitel obchodu. Ale jinak věřím, že jste měla radost z toho, že vámi způsobenou škodu zaplatí kdokoliv jiný než vy. Neberte to prosím jako nějaký útok proti vám, ale spíš jako zastání se českých prodavaček, které mají hmotnou zodpovědnost a pokud prostě při inventuře něco chybí (ať už rozbito nebo ukradeno), tak to půjde částečně i z jejich peněženek. A české prodavačky rozhodně nepatří mezi "bohatou sortu". :-) Těším se na další pokračování...

0 0
možnosti

eizoeizo

17. 9. 2008 10:29
Re: Já jen...

Mám dojem, že i u nás jsou obchody (aspoň) ty velké proti tomuto pojištěny, povídala mi to jedna zaměstnankyně. Ale nejsem si jistá, jestli se to nevztahuje jen na ztráty ve skladech atd.

Jinak Samnaun a okolí je moc pěkné, hlavně ta příroda a lidi. :-)

0 0
možnosti

ippokorny

17. 9. 2008 8:24
Také něco shazuji batohem

Mám často na zádech malý batůžek. V knihkupectví do uličky vyčnívá třetina obrazu, skoro 10 cm,  pootočím se a bum, je dole. Proč tam sakra vyčnívá do uličky? V autobusu se otočím, batoh zmáčne tlačítko. Proč není tlačítko více utopené? Uličky v obchodech jsou úzké a nejsou pro má ramena a můj batůžek. Vozíček je ale ještě rizikovější. Asi bych si zavolal prodavačku, ať mě vede a dělá mi prostor a uklízí přede mnou. A pan otec měl požadovat odškodné za počínající infarkt. P.P.

0 0
možnosti

tojsouveci

17. 9. 2008 9:04
Re: Také něco shazuji batohem

Jakým postižením trpíte, že musíte mít i mezi regály baťůžek na zádech? Pokud žádným, tak patříte přesně mezi ty lidi, které já považuji za bezohledné sobce. Totiž ty, kteří si neuvědomují, že chtějí projít i jiní lidé a že jejich batoh jim v tom brání. Podobně se někteří lidé chovají i s nákupními vozíky. Místo toho, aby se snažili co nejméně překážet ostatním, tak košík postaví napříč uličkou (zkoumají přeci něaké zboží v regále) no a pokud chce zrovna nějaký otava projít za nimi, tak ať pěkně poprosí, že? :-/

0 0
možnosti

McCheese

17. 9. 2008 6:49
mamka a tat´ka

Typicti Homolkovi... ;-D

0 0
možnosti

Kysilka

16. 9. 2008 22:31
Samnaun

Doopravdy toto švýcarské středisko doporučuji všem.

0 0
možnosti

mammamia

16. 9. 2008 17:41
hezky

napsane. priste zkuste text vic oddelovat, vice odstavcu.

fandim vam, mejte se hezky. V

0 0
možnosti

Vagabundinha

16. 9. 2008 18:30
Re: hezky

Já jsem s dělením do odstavců spokojená, ale autorka by měla dávat větší pozor na opakování slov. První odstavec má 9 vět a 7 z nich obsahuje slovo "takže".

Takže :) se těším na pokračování a dávám karmu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS