Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mejsehezky

3. 9. 2009 14:09
Smutné

a bohužel, nepřekvapující..

0 0
možnosti

eltazar

3. 9. 2009 13:23
tož

článek v celku OK, ale na karmu to u mě nedosáhlo...

co když onen hošík nebyl invalidní (ať tak či "tak"), ale naopak jeho matka, která si byla protáhnout nohy a poté opětovně usedla do svého vozíku, který si její syn na moment - protože je na to tak z domova zvyklý - "vypůjčil"?

tato teorie je samozřejmě nesmysl. ale nedalo mi to :D

pokud se opravdu tolik "vozíčkářů" snížilo k zneužití výhod, které jim privátní tribuna poskytuje, pak se musím zeptat - jak to, že jejich počínání nebylo nikým kontrolováno? případně - proč nikdo před vstupem nezjistil, jak na tom dotyčný opravdu se svým fyzickým stavem je? pokud jde o chování těchto lidí, tak nevím, co jste čekala - belgičani jsou snad ještě větší hovada než češi, úcta a čest jim neříká absolutně nic (proč je asi sídlo EU v bruselu, že...).

a ona paní na "VZV" - no, nezáviďte jí, třeba časem taky podobný dostanete a příští rok v monaku budete na ostatní shlížet shůry ;) přeju hezký den a mnoho radosti při sledování VC :)

0 0
možnosti

DidaH

3. 9. 2009 14:22
Re: tož

Děkuji za zhodnocení článku. Vaše teorie o hošíkovi a jeho mamince je opravdu nesmysl. Musela bych dlouze popisovat jejich chování, díky kterému by bylo ještě více jasné, jak to opravdu je.

Kontrola tam probíhala pouze v rámci prokázání vstupenky. Více se po vozíčkářích nepátralo. Těžko byste jim mohl dokázat, že na tuto privátní tribunu nemají nárok. Nejsem si jistá, že to byli všichni Belgičané. Navíc chování Belgičanů neznám, takže nemůžu hodnotit.

A poslední věc, na kterou chci je reagovat, je paní na elektrickém vozíku. Vůbec nevím, podle čeho se domníváte, že paní závidím její možnost se takto zvednout. Věřte mi, že mě to ani na vteřinu nenapadlo. Myslím si, že člověk nemůže nikomu zrovna toto závidět. Na ostatní bych v Monaku ráda zhlížela shůry pouze v případě, že bych měla tribunu umístěnou výše, než ostatní.

I Vám přeju hezký den a děkuju, že jste si přečetl můj článek:-)

0 0
možnosti

oldiess

3. 9. 2009 11:52
Zajímavý článek

Pěkně jste to podala i stylisticky atd. takže jasná karma, navíc oceňuju vaši odvahu protože se do vás jistě někdo za chvíli asi pustí. Od jisté doby jsem taky k invalidůn rezervovanější, poté co jsem asi pžed 3 rokama potkal spolužáka, půl hodiny jsme ve stoje klábosili, pak šli k jeho autu který měl hned v první řadě u Teska, s nálepkou invalida - tak se ptám s účastí koho postihnul v rodině úraz - nepostihnul nikoho, jen spolužáka bolí někdy záda. Jo, a pochází ještě z komunistického vrhu ;-D

0 0
možnosti

DidaH

3. 9. 2009 12:32
Re: Zajímavý článek

Váš názor na článek mi udělal velikou radost a já za něho děkuji. Zkušenost, kterou jste zažil bohužel také znám a je mi z toho smutno. Ne všichni tyto průkazky zneužívají, ale bohužel jich je čím dál méně. Dnes dostane potvrzení invalidy skoro každý, což je samozřejmě nesprávné.

Přeji hezký den

0 0
možnosti

tridvaraz

3. 9. 2009 11:14
To mi rozum nebere

8-o8-o  inu drzé čelo lepší než poplužní dvůr, jak říkával můj tatínek.

Gratuluji vám, že jste si nenechala zkazit celkový dojem.

0 0
možnosti

DidaH

3. 9. 2009 12:26
Re: To mi rozum nebere

Moc děkuji za pozitivní reakci. Dojem jsem si opravdu nezkazila, i když nebylo moc lehké to překousnout, ale my optimisté zvládneme skoro všechno:-) Budu ráda, když budete moje články s chutí číst a hlavně se Vám budou líbit. Mějte hezky

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS