„Zimní spánek“ vozíčkářů

Aktuální počasí nás spíše připravuje na jaro a teploty naštěstí stoupají, takže mohu konečně bez starostí a obav vyjet ven. Možná se někdo pozastaví nad tím, proč tomu tak je a možná mi také neuvěří, ale bohužel jsem omezená počasím. V podstatě mám zimu ráda, protože je příroda krásně pokrytá sněhem, ale zároveň ji nesnáším.

Mně ten sníh totiž komplikuje dost život, protože kvůli bateriím na vozíku bych vůbec neměla jezdit venku, když je pod nulou, protože se zkracuje životnost baterek. Letos jsou opravdu extrémní mrazy, takže musím zůstat doma. Chtěla bych vidět toho chytráka, který vymyslel baterie na elektrický vozík, které nesmějí jezdit v mrazech… asi si myslel, že jsou vozíčkáři medvědi, kteří se uchýlí k zimnímu spánku a po celou zimu nevylezou z bytu nebo baráku, dokud se neoteplí .

 

V žádném případě nechci pouze kritizovat vynález baterií na vozík, protože jenom díky elektrickému vozíku jsem schopná pohybu, ale pouze bych chtěla poukázat na to, že je velice únavné dělat si starosti s tím, jestli budu moct jít ven. Mám spoustu jiných věcí, se kterými se musím vypořádat, takže bych uvítala, kdybych se mohla alespoň jedné zbavit.

 

 Každá věc má nějakou chybu, ale je celkem smutné, že na tuto chybu nebo spíše nedostatek doplácí mnoho lidí. Dalo by se to trochu přirovnat k autu, které by mohlo jezdit pouze v teplotách nad nulou, ale tady to není taková tragédie, protože bez auta se obejít dá, i když ho člověk používá denně.

 

Na závěr tedy doufám, že se objeví nějaké ta „ hlava pomazaná“J a vymyslí baterie, se kterými budeme moci jet ven i uprostřed ledna, či února bez vrásek na čele.

Autor: Dita Horochovska | středa 11.3.2009 11:14 | karma článku: 30,41 | přečteno: 4507x
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4307x
Jmenuji se Dita Horochovská. Pocházím z Náchoda, kde také bydlím. V Náchodě jsem vystudovala střední školu, zvanou Academia Mercurii. Původně to byla Soukromá střední škola podnikatelská, což je známější, než současný název. Tato škola je na 4 roky, ukončená maturitní zkouškou. Vystudovala jsem obor Ekonomické lyceum. Nyní si dávám pauzu, minimálně roční, a potom budu uvažovat o dalším studiu na vysoké škole. Od příštího roku mne snad čeká práce, kde bych byla lektorkou a vyučovala handicapované lidi, kteří potřebují umět ovládat hlasové programy stejně jako já. Jednalo by se o projekt, který chce pomoci handicapovaným lidem, aby si mohli najít zaměstnání a k čemuž by potřebovali znalosti těchto programů. Vše teď závisí na tom, jestli projekt dostane grant od EU.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy