Osobní

Dita Horochovská

První zkušenosti s potápěním (utápěním)

Jelikož je venku zima, jak teplotně, tak i co se týče ročního období, zavzpomínala jsem na léto a na dovolenou, kterou jsme podnikli s našimi kamarády, se kterými se známe mnoho let. Byl rok 1999 a jelikož zájezdy do exotických a dalekých zemí nebyly v Čechách tolik rozšířené, rozhodli jsme se, že pojedeme do Chorvatska, kam mířila většina obyvatel České republiky.

7.1.2008 v 19:49 | Karma článku: 31.83 | Přečteno: 4754 | Diskuse
Počet článků 15 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4307
Jmenuji se Dita Horochovská. Pocházím z Náchoda, kde také bydlím. V Náchodě jsem vystudovala střední školu, zvanou Academia Mercurii. Původně to byla Soukromá střední škola podnikatelská, což je známější, než současný název. Tato škola je na 4 roky, ukončená maturitní zkouškou. Vystudovala jsem obor Ekonomické lyceum. Nyní si dávám pauzu, minimálně roční, a potom budu uvažovat o dalším studiu na vysoké škole. Od příštího roku mne snad čeká práce, kde bych byla lektorkou a vyučovala handicapované lidi, kteří potřebují umět ovládat hlasové programy stejně jako já. Jednalo by se o projekt, který chce pomoci handicapovaným lidem, aby si mohli najít zaměstnání a k čemuž by potřebovali znalosti těchto programů. Vše teď závisí na tom, jestli projekt dostane grant od EU.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

více