Nezařazené

Dita Horochovská

Mexická vlna vozíčkářů

Tuto neděli se jela VC Belgie vozů formule 1 a já jsem si znovu připomněla zážitky, které jsem zažila přesně před rokem, kdy jsem tam byla osobně se svým otcem. Nebudu popisovat všechno, co jsme prožili v Německu, kde jsme byli ubytovaní a ani nic ze samotné Belgie, protože na tom není nic moc zajímavého.

3.9.2009 v 10:52 | Karma článku: 23.18 | Přečteno: 2569 | Diskuse

Dita Horochovská

„Zimní spánek“ vozíčkářů

Aktuální počasí nás spíše připravuje na jaro a teploty naštěstí stoupají, takže mohu konečně bez starostí a obav vyjet ven. Možná se někdo pozastaví nad tím, proč tomu tak je a možná mi také neuvěří, ale bohužel jsem omezená počasím. V podstatě mám zimu ráda, protože je příroda krásně pokrytá sněhem, ale zároveň ji nesnáším.

11.3.2009 v 11:14 | Karma článku: 30.41 | Přečteno: 4507 | Diskuse

Dita Horochovská

Má dovolená ve Švýcarsku s neuvěřitelnými zážitky, 2. část

Nyní už mám za sebou základní popis místa, kam jsme jeli na dovolenou a ti z vás, kdo četli mou první část už samozřejmě vědí, co zajímavého se nám stalo hned po příjezdu, takže se teď můžete znovu pobavit, protože příběh pokračuje

12.10.2008 v 18:08 | Karma článku: 17.06 | Přečteno: 5194 | Diskuse

Dita Horochovská

Má dovolená ve Švýcarsku s neuvěřitelnými zážitky I. část

Letos v srpnu jsem jela poprvé na dovolenou do Švýcarska se svými rodiči a můžu říct, že i když trvala pouhých pět dní, tak jsme toho zažili tolik, že by to někdo možná nikdy nezažil ani za čtrnáct dní. Všechno mi přišlo natolik zajímavé a neuvěřitelné, že jsem se o tom rozhodla napsat a podělit se s vámi o své zážitky.

16.9.2008 v 17:21 | Karma článku: 24.43 | Přečteno: 3415 | Diskuse

Dita Horochovská

Originální dárek za vysvědčení – biografie Adolfa Hitlera

Letos to bylo asi poprvé, kdy jsem si něco přála za vysvědčení. Nechci se nijak chlubit tím, že jsem měla hezké vysvědčení, ale pro pochopení originálního dárku za něj, to je celkem nutné. I přesto, že jsem si nikdy nic nepřála, tak jsem vždycky dostala něco nečekaného a naštěstí jsem z toho nebyla nikdy zklamaná.

2.7.2008 v 9:06 | Karma článku: 19.85 | Přečteno: 3152 | Diskuse

Dita Horochovská

Zazní z letenských reproduktorů ta správná hymna?

Dnes nastoupí naši fotbalisté k poslednímu zápasu před ME, které začíná 7. června. Podle novin a televize bychom měli sledovat zápas Česko : Skotsko, což ještě neznamená, že tomu tak bude. Ještě, než naši fotbalisté nastoupili tuto středu proti Litvě, tak jsme se mohli spolehnout nato, že můžeme věřit různým médiím, která nás informují o tom, kdo s kým hraje, ale čeští pořadatelé se postarali o to, že tomu tak není.

30.5.2008 v 18:12 | Karma článku: 14.90 | Přečteno: 2182 | Diskuse

Dita Horochovská

Velká cena Monaka - největší událost roku ve formuli 1

Tuto neděli se jel šestý závod vozů formule 1 a to Velká cena Monaka, která je charakteristická tím, že sama o sobě představuje snad všechny „ nej “ , která si člověk může představit. Pokud budu mluvit sama za sebe, tak jí můžu popsat jako trať, která je nejúžasnější, nejdramatičtější, nejtěžší, nejprestižnější, nejnáročnější atd. Na tenhle závod se těší snad úplně každý, kdo se o formuli zajímá, včetně mě.

28.5.2008 v 8:17 | Karma článku: 15.73 | Přečteno: 2709 | Diskuse

Dita Horochovská

Setkání se sympaťáky ze skupiny No Name

Co se týká samotné hudby, tak nemám vyhraněný styl, takže poslouchám takovou všehochuť, ale co se týká skupin, tak to mám svého jasného favorita a tím je slovenská skupina No Name. Tato skupina je složená ze šesti sympaťáků, kteří nejenom, že vypadají sympaticky, ale oni takoví opravdu jsou. Přesvědčila jsem se tím na vlastní kůži, když jsem navštívila jejich koncert v létě 2005 na Výravě.

11.4.2008 v 21:14 | Karma článku: 19.62 | Přečteno: 2661 | Diskuse

Dita Horochovská

Můj nezapomenutelný zážitek – návštěva Osvětimi

Z dějin lidstva mě nejvíce zajímá a fascinuje 2. světová válka. Dívám se ráda na různé dokumenty, filmy a jiné pořady o tomto tématu, takže pokud bych si měla vybrat mezi romantickým filmem, který skončí šťastně a nebo krutém a drsném filmu o 2. světové válce, tak si určitě vyberu druhou možnost. Na základě toho jsem už několik let toužila jet do Osvětimi.. Zní to asi zvláštně, že se holka zajímá o takové věci, ale to jsem prostě já.

13.3.2008 v 14:26 | Karma článku: 37.44 | Přečteno: 8470 | Diskuse

Dita Horochovská

Absťák zvaný Formule 1

Články na svůj blog píšu velice ráda, protože mě to nejenom baví, ale také mně to zabere ten dlouhý čas, ve kterém několik měsíců netrpělivě čekám na to, až opět začne kolotoč zvaný formule 1. Poslední závod se odjede v říjnu a nová sezóna se rozjede v březnu, takže potom už mi nezbývá nic jiného, než sledovat různé internetové stránky o formuli 1 a pátrat po něčem novém.

1.3.2008 v 23:05 | Karma článku: 22.08 | Přečteno: 3438 | Diskuse

Dita Horochovská

Má druhá cesta na formuli 1, tentokrát do Německa

Na světě je hodně fanoušků formule 1 a ne každému se podaří vidět závod na vlastní oči a zažít tu úžasnou atmosféru na vlastní kůži. Já jsem měla to štěstí a v roce 2005 jsem navštívila i se svým bráchou VC Maďarska (o tom jsem už psala). Takže jsem už ani nedoufala v to, že bych ještě někdy formuli navštívila. Ale byl zde další ročník formule 1 a já jsem měla opět nutkání někam za formulí jet.

27.2.2008 v 9:48 | Karma článku: 18.14 | Přečteno: 2805 | Diskuse

Dita Horochovská

Nový program My Dictate mi zrychlil a zjednodušil psaní

Ve svém předchozím článku jsem psala o tom, že ovládám počítač hlasem, a také jsem v něm uvedla, že co nejdříve vyzkouším vylepšenou verzi mého stávajícího programu MyVoice. Zhruba před týdnem mě kontaktovala Alena Kubelková, studentka liberecké univerzity, kde vyvíjí hlasový program a nabídla mi, že za mnou přijede, program mi nainstaluje a seznámí mě s ním. Byla jsem z toho nadšená. Instalace trvala chvíli a poté jsem musela namluvit asi 300 slov, aby si program zvykl na můj hlas. Četla jsem slova, která se mi zobrazovala na monitoru a byly to výrazy, které se často používají (nejčastěji předložky, spojky, zájmena atd. ). Tato slova v průběhu diktování řeknu většinou jiným tónem, takže je programu musí umět rozeznat.

3.2.2008 v 20:31 | Karma článku: 36.44 | Přečteno: 10587 | Diskuse

Dita Horochovská

Ovládání PC bez fyzického kontaktu? Ano, je to možné!

Na blogu jsem v informacích o sobě uvedla, že ovládám počítač hlasem, což možná někoho zaujalo a zároveň překvapilo. Vložila jsem sem dva články a v reakcích na ně (mimochodem byly velmi hezké a zato jsem moc vděčná) několik z Vás chtělo, abych napsala článek o tom, jak program funguje. Jelikož je to pro většinu lidí něco nového, rozhodla jsem se, že Vás s tím seznámím a popíši, jak s tím pracuji.

16.1.2008 v 18:51 | Karma článku: 34.22 | Přečteno: 4797 | Diskuse

Dita Horochovská

Moje cesta na velkou cenu Maďarska

Na konci července 2005 jsme s bratrem nakoupili nezbytné věci na cestu na Velkou cenu Maďarska. Vyrazili jsme ve tři ráno. Cesta byla dlouhá a náročná, ale stálo to zato. Jen mě celkem zklamal přístup maďarských pořadatelů k postiženým. Parkovali jsme na čerstvě posečeném poli a o vyasfaltovaném parkovišti jsme si mohli nechat leda zdát.

7.1.2008 v 14:26 | Karma článku: 29.86 | Přečteno: 3365 | Diskuse
Počet článků 15 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4307
Jmenuji se Dita Horochovská. Pocházím z Náchoda, kde také bydlím. V Náchodě jsem vystudovala střední školu, zvanou Academia Mercurii. Původně to byla Soukromá střední škola podnikatelská, což je známější, než současný název. Tato škola je na 4 roky, ukončená maturitní zkouškou. Vystudovala jsem obor Ekonomické lyceum. Nyní si dávám pauzu, minimálně roční, a potom budu uvažovat o dalším studiu na vysoké škole. Od příštího roku mne snad čeká práce, kde bych byla lektorkou a vyučovala handicapované lidi, kteří potřebují umět ovládat hlasové programy stejně jako já. Jednalo by se o projekt, který chce pomoci handicapovaným lidem, aby si mohli najít zaměstnání a k čemuž by potřebovali znalosti těchto programů. Vše teď závisí na tom, jestli projekt dostane grant od EU.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

více