Setkání se sympaťáky ze skupiny No Name

11. 04. 2008 21:14:05
Co se týká samotné hudby, tak nemám vyhraněný styl, takže poslouchám takovou všehochuť, ale co se týká skupin, tak to mám svého jasného favorita a tím je slovenská skupina No Name. Tato skupina je složená ze šesti sympaťáků, kteří nejenom, že vypadají sympaticky, ale oni takoví opravdu jsou. Přesvědčila jsem se tím na vlastní kůži, když jsem navštívila jejich koncert v létě 2005 na Výravě.
http://kultura.ihned.cz/c1-23110100-nova-generace-slovenskeho-popu-ma-u-nas-uspech
http://kultura.ihned.cz/c1-23110100-nova-generace-slovenskeho-popu-ma-u-nas-uspech

Konalo se to venku, jak jistě ví všichni, co Výravu navštěvují, takže bylo hodně důležité, aby počasí vyšlo, což se také podařilo. Na koncert jsme vyrazili ve složení já, můj brácha a naši kamarádi. Popisovat, jak to celé probíhalo není vůbec důležité a vlastně by to ani nešlo, protože to na každého působí jinak. Můj pocit z toho všeho byl úžasný, protože to byl skvělý zážitek. Myslela jsem si, že tím to skončilo a že pojedeme domů, což jsem se hezky mýlila. Na památku jsem si tam koupila jejich tričko. Když jsme tam ještě seděli, tak se šel brácha podívat, jestli se tam nepodepisují a na podpis si vzal právě to tričko. Nevěřila jsem, že by se mu to povedlo, ale za chvíli přišel a celé tričko bylo ode všech podepsané i s konkrétním věnováním. Byla jsem opravdu překvapená a nadšená. Brácha mi řekl, že jestli bych se s nimi chtěla sejít, tak že tam na mě čekají. Nejdříve jsem si myslela, že si ze mě dělá legraci, protože to někdy dělává, ale on to myslel vážně, takže jsem neváhala. Vzal mě stranou k domu, kde byla skupina ubytovaná. Čekala jsem, že tam bude dav lidí, kterým se budeme jen těžko prodírat, ale bylo tam sotva deset lidí. Venku stál frontman skupiny Igor Timko a postupně vyšli ostatní členové. Igor, už mu říkám takhle důvěrně, protože mě na pozdrav několikrát políbil. Sice jenom na tvář, ale můžu se chlubit tím, že mě políbil člen skupiny No Name a do detailů chodit nemusím:-). Postupně nám podepsali své jejich fotky, které rozdávají, a potom jsme se společně vyfotili. Chvíli jsme si ještě povídali. Bylo to naprosto přirozené a všichni byli hrozně milí a přátelští.

Kdybych to na závěr všechno shrnula, tak můžu říct, že koncert byl skvělý, ale setkání se skupinou sice trvalo kratší dobu, ale zážitek z toho určitě překonal celý koncert. Vždycky, když skupinu vidím v televizi, tak si vzpomenu, jak skvěle jsme si společně povídali. Každá slavná osobnost na někoho působí pozitivně a na druhého naopak, ale téměř nikdy se nedozvíme, jak se chovají, když se s nimi člověk setká. Já nejsem výjimka, protože to, co mě potkalo na Výravě bylo jenom štěstí. Předtím, než jsem se s nimi setkala, tak na mě působili hrozně hezky a mile a jsem moc ráda, že mé domněnky byly správné.

Autor: Dita Horochovská | pátek 11.4.2008 21:14 | karma článku: 19.62 | přečteno: 2661x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Kultura

Dita Jarošová

Uchazečky konkurzu na ředitelku /povídka/

Všechny tři postupně hledaly kongresovou místnost, až skoro bez toho "s", dveře měla čísla, která však v pozvánce nestála. A tak trochu zoufale korzují po chodbách bez informačních cedulí odchytávají všemožné i domnělé úředníky .

28.3.2024 v 9:45 | Karma článku: 8.37 | Přečteno: 249 | Diskuse

Dita Jarošová

Burešův Maelström ?

Všichni máme v paměti telefonní aplikaci Bez Andreje. Funguje dosud? Kupujete anebo využili jste ji někdy v minulosti? Už její pouhý výskyt nám v podstatě oznamuje, že bude přetěžké vyhnout se výrobkům právě z této stáje...

27.3.2024 v 9:50 | Karma článku: 11.60 | Přečteno: 313 | Diskuse

Richard Mandelík

Jeden podařený slavnostní koncert k roku české hudby

Koncert až na dvě zajímavé výjimky vokální a celý věnovaný památce české skladatelky Slávy Vorlové (1894—1973)), tudíž dnes užito jen její hudby a občas i textů.

25.3.2024 v 7:00 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 45 | Diskuse

Ladislav Kolačkovský

Rytíři Sacher-Masochové v Praze, c. a k. úředníci a milostné vášně

Na Olšanských hřbitovech je hrobka rytířů Krticzků von Jaden. A tam odpočívá i vlastní sestra slavného Sachera-Masocha, díky němuž vzniklo slovo masochismus. Barbara von Sacher. O rodu rytířů Sacher-Masoch a Krticzků.

24.3.2024 v 19:47 | Karma článku: 18.06 | Přečteno: 346 | Diskuse

Pavel Král

Spravedlnost

Po přečtení tohoto příběhu bych mohl jen poznamenat, že spravedlnost je v Božích rukou. A tím by bylo celé téma vyčerpáno. Ale já bych rád spolu s vámi uvažoval o potřebě spravedlnosti v širších souvislostech. A k tomu bych rád...

24.3.2024 v 13:00 | Karma článku: 4.43 | Přečteno: 117 | Diskuse
Počet článků 15 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4307
Jmenuji se Dita Horochovská. Pocházím z Náchoda, kde také bydlím. V Náchodě jsem vystudovala střední školu, zvanou Academia Mercurii. Původně to byla Soukromá střední škola podnikatelská, což je známější, než současný název. Tato škola je na 4 roky, ukončená maturitní zkouškou. Vystudovala jsem obor Ekonomické lyceum. Nyní si dávám pauzu, minimálně roční, a potom budu uvažovat o dalším studiu na vysoké škole. Od příštího roku mne snad čeká práce, kde bych byla lektorkou a vyučovala handicapované lidi, kteří potřebují umět ovládat hlasové programy stejně jako já. Jednalo by se o projekt, který chce pomoci handicapovaným lidem, aby si mohli najít zaměstnání a k čemuž by potřebovali znalosti těchto programů. Vše teď závisí na tom, jestli projekt dostane grant od EU.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...