Velká cena Monaka - největší událost roku ve formuli 1

28. 05. 2008 8:17:22
Tuto neděli se jel šestý závod vozů formule 1 a to Velká cena Monaka, která je charakteristická tím, že sama o sobě představuje snad všechny „ nej “ , která si člověk může představit. Pokud budu mluvit sama za sebe, tak jí můžu popsat jako trať, která je nejúžasnější, nejdramatičtější, nejtěžší, nejprestižnější, nejnáročnější atd. Na tenhle závod se těší snad úplně každý, kdo se o formuli zajímá, včetně mě.
Lewis Hamilton, který vyhrál závod v Monaku
Lewis Hamilton, který vyhrál závod v Monakuwww.formule1.cz
Trať v Monaku nejvíc sedí mému favorizovanému týmu Mclaren, takže i proto je to pro mě speciální závod a nejinak tomu bylo i letos. Naštěstí vyhrál opět Mclaren, který pilotoval Lewis Hamilton. Hamiltonovo vítězství bylo pro mě sice výjimečné a skvělé, ale na druhou stranu jsem se neradovala úplně stoprocentně, protože si jeho týmový kolega, který měl na startu problémy s řazením, dojel pro jeden bod. Kdyby se závod jel na jakémkoliv jiném okruhu, tak by mohl třeba skončit i na lepším umístění, ale jelikož se v Monaku téměř nedá předjíždět, tak bylo 8. místo maximem.. to je samozřejmě to známé kdyby, na které se nehraje...
Teď asi naštvu všechny fanoušky Ferrari, protože musím říci, že mi udělalo obrovskou radost to, že Felipe Massa závod nevyhrál i přesto, že vyhrál kvalifikaci, která je tady obzvlášť důležitá a skončil na třetím místě. Jeho týmový kolega Kimi Räikkönen dokonce ani nebodoval, takže se tím pádem posunul Lewis do čela průběžného pořadí jezdců. Mclaren je tým, kterému vždycky fandím a pokud nedojede v závodě, tak už mi je v celku jedno, kdo vyhraje s výjimkou Ferrari, protože těm nebudu fandit nikdy. Je mi jasné, že teď možná klesne čtenost mých článků, protože jsem asi naštvala fanoušky rudých koní a v diskusi si asi přečtu velice nehezké názory, ale takhle to cítím:-) Když jsem začala fandit formuli, tak jsem si někde přečetla, že správný fanoušek formule 1 musí dodržovat 2 základní pravidla... to 1. pravidlo je, že si musím zvolit tým, kterému budu vždycky fandit a to 2. pravidlo je, že si musím naopak zvolit tým, kterému nebudu nikdy fandit a budu vůči němu cítit averzi. Pokud tyto pravidla člověk splňuje, tak se stává opravdovým fanouškem. Nevím sice, kdo tyto pravidla vymyslel, ale jsem ráda, že je dodržuji a tím pádem je ze mě správný a oddaný fanoušek.

Už nechám hodnocení závodu. VC Monaka mám vážně ráda, protože je opravdu výjimečná snad ve všech možných směrech. Jak už bylo mnohokrát řečeno, tak kdo se neobjeví v Monaku při formuli 1, tak ten jakoby neexistoval. Každý se zde pyšní svým luxusním autem nebo dokonce jachtou a vším možným, co je možné ukázat a myslí si, že tím pádem je z něho úžasná osobnost. Pro mě tohle vůbec nic neznamená a naopak si o tomto člověku myslím naprostý opak, protože v majetku to rozhodně není...

Navštívila jsem už 3 závody a to pokaždé na jiném místě (tímto se samozřejmě nechci chlubit a vytahovat, protože to opravdu není můj styl), ale chtěla bych tím říci, že by se mohlo zdát, že už to pro mě musí být nuda, ale vůbec to tak není. Možná si říkáte, proč tady najednou píšu o svých pocitech z jiných okruhů, než je Monako, ale chtěla bych jenom zdůraznit významnost Monaka pro mě, protože bych sice nedala všechno, ale dala bych opravdu hodně zato, abych se tam mohla podívat, což určitě nejsem sama. Jedno je ovšem jisté a to, že bych tam seděla na trávě a nebo pouze na tribuně bez jachty a určitě bych se tam nechlubila svým autem či jiným majetkem, protože to by nikoho nezajímalo:-)
Autor: Dita Horochovská | středa 28.5.2008 8:17 | karma článku: 15.73 | přečteno: 2709x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Sport

Petr Těthal

Pavel Kousal – skrytý „poklad“, zatím jen v ELH?

Sparta letos naplňuje očekávání a její hráči taktéž. Mě asi nejvíc překvapil Pavel Kousal. A to svojí komplexností a vlivem na hru.

27.3.2024 v 14:37 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 47 | Diskuse

Petr Těthal

MS v ledním hokeji divize IIIA

V Kyrgyzstánu se konalo MS jedné z nižších divizí (divize IIIA), pojďme se na tento turnaj podívat malinko blíž.

19.3.2024 v 14:44 | Karma článku: 7.04 | Přečteno: 199 | Diskuse

Petr Mašín

Iron Dad – První nádech svobody

První kapitola mé cesty na dlouhý triatlonový závod, Iron Man. O mém bezstarostném dětství a prvním horském kole, díky kterému jsem pochopil, že v životě budu chtít dál a výš.

16.3.2024 v 15:29 | Karma článku: 10.38 | Přečteno: 136 | Diskuse

Milan Macho

Fotbalové nůžky se rozevírají

Budíček! Probuďme se ze snu, že se úroveň české fotbalové ligy nějak výrazně zvedla. Fakta z Evropské ligy: Liverpool – Sparta 11:2, AC Milán – Slavia 7:3. Smutný rezultát měření sil zástupců české ligy s anglickými a italskými.

15.3.2024 v 19:22 | Karma článku: 14.21 | Přečteno: 326 | Diskuse

Petr Těthal

Play-off, baráž, systém prolínání soutěží… Co je nejvíce fér?

V ELH započaly vyřazovací boje. A jako každý rok zároveň s nimi začala debata o tom, kolik týmů by mělo postoupit do play-off a samozřejmě se stočí i řeč na baráž. 100 lidí = 100 názorů. Tady je ten můj.

15.3.2024 v 13:35 | Karma článku: 5.13 | Přečteno: 148 | Diskuse
Počet článků 15 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4307
Jmenuji se Dita Horochovská. Pocházím z Náchoda, kde také bydlím. V Náchodě jsem vystudovala střední školu, zvanou Academia Mercurii. Původně to byla Soukromá střední škola podnikatelská, což je známější, než současný název. Tato škola je na 4 roky, ukončená maturitní zkouškou. Vystudovala jsem obor Ekonomické lyceum. Nyní si dávám pauzu, minimálně roční, a potom budu uvažovat o dalším studiu na vysoké škole. Od příštího roku mne snad čeká práce, kde bych byla lektorkou a vyučovala handicapované lidi, kteří potřebují umět ovládat hlasové programy stejně jako já. Jednalo by se o projekt, který chce pomoci handicapovaným lidem, aby si mohli najít zaměstnání a k čemuž by potřebovali znalosti těchto programů. Vše teď závisí na tom, jestli projekt dostane grant od EU.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

více

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...