Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J5

Jirka 59

3. 4. 2008 19:22
Formule 1

Dobrý den Dito. Mám vlastní stránky s tématikou, která vás zajimá. Nabízím Vám spolupráci na tvorbě těchto stránek. Jde o stránky, které již reklamoval můj kamarád Miloš. Budete-li mít zájem, tak mi prosím napište na e-mailovou adresu: jiri.skraba@tiscali.cz  Jinak držím palce a nashledanou 

0 0
možnosti

milosmid

31. 3. 2008 11:35
Propagace stranek meho nevidomeho kamarada o Formuli 1

Dobrý den,

rád bych tu jen zpropagoval stránky mého nevidomého kamaráda, který se také hodně zajímá o formuli 1 a snaží se o ni tvořit web. Na to, že když s webem začal, skoro nic z html neuměl a o současném výsledku se můžete přesvědčit sami http://www.krystal.uvadi.cz/formule1.html, mohu mu jen gratulovat a určitě ho potěší Vaše návštěva. Miloš

0 0
možnosti

martin

3. 3. 2008 13:04
huraaa

taky se uz nemuzu dockat 16.3., zima je nak dlouhaa. a zasadne koukam prime prenosy, takze to bude brzke vstavani. akorat ze jsem dluha leta fanda "rudych":-):-) FERRARI RULEZZZZR^R^R^R^

0 0
možnosti

Vercza

2. 3. 2008 11:10
taky

Já se taky zajímám o F1, ale kromě toho také o MotoGp a Superbiky, takže moje zimní nuda a nervozita je vlastně trojnásobná:-P...naštěstí Superbiky začali už minulý týden, a MotoGp začnou příští;-)Na žádném závodě F1 jsem zatím nebyla, zato motorky navštěvuju pravidelěn.F1 bych se ale určitě chtěla zúčastnit!Děkuju za tnhle článek a přeju hodně tvému favoritovi v nové sezóněR^

0 0
možnosti

Milena

2. 3. 2008 10:11
palce

Dito, já vám držím palce, aby vás závod nezklamal. Lidí, kteří mají pro něco vášeň, je na světě málo, a ti, co ji nemají, jsou nesmírně nudní. Vy mezi ně nepatříte! Karel Čapek o tom má jednu hezkou povídku, jenže hned v úvodu bohužel říká, že vášen či zapálení pro něco mohou mít jen muži, a jak moc se mýli, že?..

0 0
možnosti

Pepan A2

2. 3. 2008 9:53
Popsala jste celkem dokonale to,

co se i mi honí v mozku. Taky se těším, až ten kolotoč začne a pokud v neděli, kdy se jede závod, nemohu být u televize, jsem hodně nervózní. Mějte se hezky a těším se na další článek.

0 0
možnosti
XX

CZ

2. 3. 2008 8:38
Každá doba by měla mít své opojení

Musím říci a to zcela upřímně, že Vám závidím.Nepatřím mezi ty, kteří jsou cirkusem okolo Fl tak zaujati, nicméně, musím uznat, že je to show nejvyšší světové úrovně.A jestliže člověk dokáže něco podobného sledovat s takovým zaujetím jako vy, na rozdíl od přechytralých unuděných individuí, které nebaví nic a všude už byli nejméně dvakrát, pak musím uznat, klobouk před Vámi dolů.TakžeR^   

0 0
možnosti

drakon

2. 3. 2008 2:08
RE

Slečno taky jsem "nadrženej" na F1,ale omlouvám se :bohužel jsem nepochopil co jste svým článkem chtěla říct.Jinak pokud budete chtít o formuli pokecat,rád se debaty zúčastním.Můžete psát na drakon51@seznam.cz.Mějte se a zdar rychlým kolům R^

0 0
možnosti

Žároffka

2. 3. 2008 2:02
Kristepane...

Tohle je blog?!

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4307x
Jmenuji se Dita Horochovská. Pocházím z Náchoda, kde také bydlím. V Náchodě jsem vystudovala střední školu, zvanou Academia Mercurii. Původně to byla Soukromá střední škola podnikatelská, což je známější, než současný název. Tato škola je na 4 roky, ukončená maturitní zkouškou. Vystudovala jsem obor Ekonomické lyceum. Nyní si dávám pauzu, minimálně roční, a potom budu uvažovat o dalším studiu na vysoké škole. Od příštího roku mne snad čeká práce, kde bych byla lektorkou a vyučovala handicapované lidi, kteří potřebují umět ovládat hlasové programy stejně jako já. Jednalo by se o projekt, který chce pomoci handicapovaným lidem, aby si mohli najít zaměstnání a k čemuž by potřebovali znalosti těchto programů. Vše teď závisí na tom, jestli projekt dostane grant od EU.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy