Diskuse

„Zimní spánek“ vozíčkářů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dinda88

12. 3. 2009 17:49
I vám všechno nejlepší

děkuji moc za přání. Studium na právech by bylo jistě zajímavé a v budoucnu také lukrativní :-), ale obávám se, že tam moje cesta nevede. Teď mám ve vyučování právo a musím  přiznat, že by mě to asi nebavilo. Každopádně jsem moc potěšena, že mi tolik věříte. Mějte se moc hezky.;-)

0 0
možnosti

Randall Flagg

12. 3. 2009 9:11
Je to smutne,

ale to ze se akumulatorum s klesajici teplotou snizuje kapacita proste tak je, vyrobci s tim moc nenadelaji. Jedine reseni je vozit s sebou maly agregat, nebo pockat az budou pouzitelne palivove clanky.

Jinak, jara uz se taky nemuzu dockat, jelikoz muj oblibeny dopravni prostredek je pres zimu take takrka nepouzitelny.

Preji hodne zdravi.

0 0
možnosti

breburda

12. 3. 2009 8:36
všechno nejlepší

přeju vám hodně zdraví a výdrže, být vámi, tak jdu spíše studovat práva, podle stylu vašeho článku na to určitě máte

0 0
možnosti

Filip Štojdl

12. 3. 2009 8:32
děkuji za článek

karma R^ pro vás,a především hodně štěstí a trpělivosti s námi handicaopovanými (většinou totiž trpíme nedostatkem empatie) a to asi komplikuje život hodně lidem, které pro samou zahleděnost do sebe nevidímeV = díky za článek !!!

0 0
možnosti

Dinda88

12. 3. 2009 17:53
Re: děkuji za článek

já vám děkuji za příjemnou reakci. Vždy mi udělá obrovskou radost, když se můj článek někomu takhle líbí a hned to člověka nebudí, i když si předtím přečte opačnou reakci. Takže i já velice děkuji

0 0
možnosti

lucylucy

11. 3. 2009 21:37
Ani nevíte, jak Vás chápu

Kromě mrazu odolných baterií bych se přimlouvala i za uklízení parkovišť pro invalidy. Ono když takový vozíčkář nebo i invalida o dvou holích vyleze z auta do 10-15cm husté rozježděné kaše, jsou mu i mrazuodolné baterie k ničemu. Pomůže jen pytel s pískem a lopata, ale ta k povnnému vybavení vozíčkářů nepatří;-). Znám to, i když tuhle etapu už snad máme s manželem za sebou. Jednu dobu jsme jezdili i tak, že první byl kočárek s naší dcerou, pak seděl manžel na vozíku a držel  kočárek a já je oba tlačila. Takové malé pendolino:-). Vzbuzovali jsme zájem okolí, lidé se usmívali, ale kupodivu mi nikdo s tlačením nepomohlR^. Naštěstí to bylo v létě, v zimě bych asi vypustila duši-svoji, ne tu z kola.

0 0
možnosti

Doudy01

11. 3. 2009 20:28
...nejlepší baterka je vlastní pracka

...i když vládnu jinejm čtyřem kolům, tak taky chápu zimu jako dost velký omezení, i pro mě je to o snížení v ýkonu. Přece jenom nabalený pracky nekmitaj tak rychle, jako když je kolem teplo a sem navlečenej jen do trička. :-)

...co takhle nějaká asistence? Nejlépe mužská... ;-)

Kolům a teplu zdar. ;-D

0 0
možnosti

doktor_bota_2

11. 3. 2009 18:28
Obávám se,

že se autorka mýlí. Akumulátory nikdo nevymyslel bez ohledu na vozíčkáře a jejich potíže v zimě. Prostě zatím nikdo neobjevil nic lepšího a současně použitelného do vozíku.

0 0
možnosti

Jiri_Rohan

11. 3. 2009 14:28
To jsem nevedel

Musím se přiznat, že mě nikdy nenapadlo, co asi zažívají lidé na vozíčku v zimě. Netušil jsem, že někdy ani nemůžete ven. Prostě jsem o tom nikdy nepřemýšlel. Podle mě mají výrobci vozíků stejný problém jako já - netuší jaké to je sedět na něm celý rok. Možná si ho v dílně vyzkouší, aby kola nedrhla, a aby uměl vyjet nějaký ten kopeček, ale určitě nikoho z nich ani nenapadlo na něm vyjet ven v zimě. Možná by jim to někdo měl navrhnout.

0 0
možnosti

Milan Brlík

11. 3. 2009 18:56
Re: To jsem nevedel

to jo, spoustu lidí to nenapadne. A není to jenom o baterkách, ale například o architektuře budov a podobně. Člověk by se divil, co dokáže jeden blbý schod a jak je jednoduché ten schod v architektonických plánech vynechat. To by ovšem architekt musel na vozíčkáře myslet. A pak tu taky máme jinak handicapované lidi - nevidomé, hluché, staré, nebo třeba i matky s kočárky. Je toho na dlouhý seznam a je to smutné.

0 0
možnosti

jana.krcova

11. 3. 2009 14:15
Milá Dito,

tak nejen kvůli Vám bych si přála, aby bylo pořád hezky:-)

0 0
možnosti

tekanna

11. 3. 2009 13:18
Výměna baterie atp.

A na jak dlouho Vám baterie v zimě vydrží? Myslím na jedno nabití. Moje zkušenost je, že dvě hodiny venku se s jistotou dají zvládnout, problém je spíš v udržení dostatečného tepla (u člověka). Taky by mě zajímalo, jak to máte s výměnou baterií, když doslouží (nebo se zkracuje životnost) atp. Pracovala jsem s handicapovanými v zahraničí a jak to chodí v ČR, mě docela zajímá.

0 0
možnosti